Sitecheck HostingIP

HostingIP
Berichten: 7/22
Lid sinds: 21-04-2017
Reputatie: 100% (3)
30-04-2017 19:34

Beste,

 

wat vinden jullie van HostingIP website? 

 

+ punten

- punten

 

ps overweeg je om hier iets te bestellen? 

 Computer algemeen
Berichten: 7/24
Lid sinds: 13-04-2017
Reputatie: 100% (3)
01-05-2017 20:59

ik vind het een mooie site over het algemeen, ziet er professioneel uit gelijk zo'n website hoort te zijn.

pluspunten:

  • het bel mij terug knopje vind ik persoonlijk een goed idee
  • professioneel uitzicht
  • de prijzen van de domeinnamen zijn redelijk goedkoop

minpunten:

  • misschien iets te veel oranje
  • persoonlijk vind ik de combinatie oranje wit in de footer moeilijk om te lezen
Laatst gewijzigd op 01-05-2017 20:59
HostingIP
Berichten: 7/22
Lid sinds: 21-04-2017
Reputatie: 100% (3)
01-05-2017 22:32
Sam Leurs schreef op 01-05-2017 20:59:

ik vind het een mooie site over het algemeen, ziet er professioneel uit gelijk zo'n website hoort te zijn.

pluspunten:

  • het bel mij terug knopje vind ik persoonlijk een goed idee
  • professioneel uitzicht
  • de prijzen van de domeinnamen zijn redelijk goedkoop

minpunten:

  • misschien iets te veel oranje
  • persoonlijk vind ik de combinatie oranje wit in de footer moeilijk om te lezen

Beste Sam,

Dank voor je reactie, we gaan naar de minpunten zeker kijken! 

Zou je bij HostingIP bestellen? 

Berichten: 7/24
Lid sinds: 13-04-2017
Reputatie: 100% (3)
01-05-2017 22:47
Kenneth Wolfs schreef op 01-05-2017 22:32:
Sam Leurs schreef op 01-05-2017 20:59:

ik vind het een mooie site over het algemeen, ziet er professioneel uit gelijk zo'n website hoort te zijn.

pluspunten:

  • het bel mij terug knopje vind ik persoonlijk een goed idee
  • professioneel uitzicht
  • de prijzen van de domeinnamen zijn redelijk goedkoop

minpunten:

  • misschien iets te veel oranje
  • persoonlijk vind ik de combinatie oranje wit in de footer moeilijk om te lezen

Beste Sam,

Dank voor je reactie, we gaan naar de minpunten zeker kijken! 

Zou je bij HostingIP bestellen? 

De prijzen en pakketten zijn gelijkaardig als waar ik nu zit, dus ik denk het wel ja. Voorlopig zit ik goed, maar als de website gaat groeien en ik heb bv. een VPS nodig, zal ik - als ik pakketten ga vergelijken - ook zeker eens bij hostingIP komen kijken!

 

Ik vind jullie prijzen voor de webhosting pakketten best wel interessant, 4,35euro/maand voor wehosting plus met gratis SSL en gratis domein is zeker niet te gek. Ik betaal nu het dubbele ongeveer voor hetzelfde.

HostingIP
Berichten: 7/22
Lid sinds: 21-04-2017
Reputatie: 100% (3)
02-05-2017 11:05
Sam Leurs schreef op 01-05-2017 22:47:
Kenneth Wolfs schreef op 01-05-2017 22:32:
Sam Leurs schreef op 01-05-2017 20:59:

ik vind het een mooie site over het algemeen, ziet er professioneel uit gelijk zo'n website hoort te zijn.

pluspunten:

  • het bel mij terug knopje vind ik persoonlijk een goed idee
  • professioneel uitzicht
  • de prijzen van de domeinnamen zijn redelijk goedkoop

minpunten:

  • misschien iets te veel oranje
  • persoonlijk vind ik de combinatie oranje wit in de footer moeilijk om te lezen

Beste Sam,

Dank voor je reactie, we gaan naar de minpunten zeker kijken! 

Zou je bij HostingIP bestellen? 

De prijzen en pakketten zijn gelijkaardig als waar ik nu zit, dus ik denk het wel ja. Voorlopig zit ik goed, maar als de website gaat groeien en ik heb bv. een VPS nodig, zal ik - als ik pakketten ga vergelijken - ook zeker eens bij hostingIP komen kijken!

 

Ik vind jullie prijzen voor de webhosting pakketten best wel interessant, 4,35euro/maand voor wehosting plus met gratis SSL en gratis domein is zeker niet te gek. Ik betaal nu het dubbele ongeveer voor hetzelfde.

Beste Sam,

De prijzen zijn inderdaad goedkoop, Dit speciaal omdat wij de hostingbranches nog al duur vinden en wij dit natuurlijk goedkoop willen aanbieden. Wij zijn voorstanden van goedkope prijzen tegen een goede support ( binnen 30 min reactie als iets niet of niet goed werkt ) De VPS zijn voor de zakelijke markt goedkoper ten opzichten van partuculieren markt. 

 

Berichten: 2/11
Lid sinds: 22-04-2017
Reputatie: 0% (0)
02-05-2017 13:51

Link vermelden is misschien wel zo handig :) heb nu gegokt op de naam met .NL maar vermoedelijk doe je dit met reden. Toekomstig misschien eens kijken naar de URL shortener van Google, krijg je handige statistieken bij ook :)

 


Let op; ik ben vrij kritisch, het is niet neerbuigend bedoelt maar meer hoe ik het als bezoeker ervaar.

 

  1. Kleurgebruik website
    Persoonlijk vind ik de kleurgebruik van je website erg oranje, dit is voor me netvlies best vervelend om te navigeren/lezen op je website. 
  2. Gebruik van datatables
    Het gebruik van datatables plugin (jQuery) is echt een no no, probeer voor beschikbare landen een lijst met alleen landen te maken. Als je bijvoorbeeld 3x Nederland erin zet komt dat niet overtuigend over want een Nederlander gaat niet een VPN in Nederland nemen. Ze overige tabellen in eigen berekening dit komt veel netter over en sluit aan op het ontwerp van de website, nu is het heel duidelijk een plugin / derde-code.
  3. Footer website
    Hierin ga ik mee met de reactie van Sam, de footer is erg onduidelijk waardoor het bijna niet leesbaar is. En als je net even te lang ernaar blijft kijken wordt je zicht een beetje wazig. Hoeveel inch scherm gebruik je en welke kwaliteit kabel hangt hieraan (vga/dvi/hdmi/video)?
  4. Menu drukte
    Je menu is behoorlijk druk, probeer dit in te korten en plaats de core verkoop in je menu. Overige producten kan je bijvoorbeeld ook in je footer plaatsen onder een kopje "HostingIP Diensten".
  5. Taal/schrijf kwaliteit
    Vermoedelijk schrijf je alle teksten nu zelf, opzicht geen ramp maar dit zie je wel heel duidelijk. Schrijf fouten en rare zinsvorming kan een klant afschrikken, laat je teksten altijd controleren voor je deze online plaatst.
  6. Klantenpaneel
    Je klantenpaneel kleuren zijn totaal verschillend dan die van je website, ik moest even goed kijken of ik wel bij dezelfde website nog zat. Dit kan erg verwarrend zijn voor je klanten, hier haakt grotendeels vermoedelijk ook op af.

 

Ik laat het hier even bij, wil niet al te negatief overkomen.

HostingIP
Berichten: 7/22
Lid sinds: 21-04-2017
Reputatie: 100% (3)
06-05-2017 08:03
F. Kraijenoord schreef op 02-05-2017 13:51:

Link vermelden is misschien wel zo handig :) heb nu gegokt op de naam met .NL maar vermoedelijk doe je dit met reden. Toekomstig misschien eens kijken naar de URL shortener van Google, krijg je handige statistieken bij ook :)

 


Let op; ik ben vrij kritisch, het is niet neerbuigend bedoelt maar meer hoe ik het als bezoeker ervaar.

 

  1. Kleurgebruik website
    Persoonlijk vind ik de kleurgebruik van je website erg oranje, dit is voor me netvlies best vervelend om te navigeren/lezen op je website. 
  2. Gebruik van datatables
    Het gebruik van datatables plugin (jQuery) is echt een no no, probeer voor beschikbare landen een lijst met alleen landen te maken. Als je bijvoorbeeld 3x Nederland erin zet komt dat niet overtuigend over want een Nederlander gaat niet een VPN in Nederland nemen. Ze overige tabellen in eigen berekening dit komt veel netter over en sluit aan op het ontwerp van de website, nu is het heel duidelijk een plugin / derde-code.
  3. Footer website
    Hierin ga ik mee met de reactie van Sam, de footer is erg onduidelijk waardoor het bijna niet leesbaar is. En als je net even te lang ernaar blijft kijken wordt je zicht een beetje wazig. Hoeveel inch scherm gebruik je en welke kwaliteit kabel hangt hieraan (vga/dvi/hdmi/video)?
  4. Menu drukte
    Je menu is behoorlijk druk, probeer dit in te korten en plaats de core verkoop in je menu. Overige producten kan je bijvoorbeeld ook in je footer plaatsen onder een kopje "HostingIP Diensten".
  5. Taal/schrijf kwaliteit
    Vermoedelijk schrijf je alle teksten nu zelf, opzicht geen ramp maar dit zie je wel heel duidelijk. Schrijf fouten en rare zinsvorming kan een klant afschrikken, laat je teksten altijd controleren voor je deze online plaatst.
  6. Klantenpaneel
    Je klantenpaneel kleuren zijn totaal verschillend dan die van je website, ik moest even goed kijken of ik wel bij dezelfde website nog zat. Dit kan erg verwarrend zijn voor je klanten, hier haakt grotendeels vermoedelijk ook op af.

 

Ik laat het hier even bij, wil niet al te negatief overkomen.

Beste Erik, 

 

Bedankt voor je goede feedback hier zijn we mee bezig en zouden dit allemaal toepassen of op een andere manier verwerken, 

Mvg