Mijn ervaring met refurbisched Software

Reputatie: 0% (0)
11-05-2017 15:47

Ik kreeg laatst een e-mail van een kennis, die had refurbished software gekocht en het werkt perfect. Ik werd ook enthousiast en ben mij erin gaan verdiepen. Inmiddels heb ik het ook voor een klant gebruikt en het werkt fijn. Ik hoor je nu denken “gebruikte software dat doe je toch niet”. Bij refurbished software zit dit iets anders het zijn licenties die nog niet gebruikt zijn maar die in grote hoeveelheden opgekocht kunnen worden uit faillissementen van bedrijven of afschrijvingen. Je hebt gewoon een nieuwe licentie maar dan voor een lagere prijs. De prijs spreekt mij aan voor licenties die permanent zijn maar toch voor een lagere prijs maar vooral het hergebruik van zowel de telefoon als de software. De Software kun je bekijken en bestellen op deze website en het mooie is dat je pas na levering betaalt op factuur. Wanneer je op factuur wilt betalen moet je wel via het contactformulier op de website bestellen.

Computer algemeen
HostingIP
Reputatie: 100% (3)
12-05-2017 10:14
Ook ik heb ervaring met deze persoon, erg snelle levering van de licentie. Al met al top persoon